Izazov: Tokom pandemije izazvane korona virusom, celokupna PR komunikacija za klijenta Deka Inženjering bila je u veoma kratkom roku prenesena na digitalne kanale komunikacija. Poseban izazov je bio to što klijent u prošlosti nije imao nikakvu digitalnu komunikaciju. Takođe, kroz digitalnu komunikaciju trebalo je da dopremo do potencijalnih kupaca i podržimo prodaju novog luksuznog stambeno-poslovnog kompleksa „Novi Dorćol“.
Aktivnosti: V+O je kreirao digitalnu strategiju sa ciljem informisanja javnosti o novom stambeno-poslovnom kompleksu Novi Dorćol. Osnovni cilj digitalne kampanje bio je da predstavi prednosti koje Novi Dorćol ima, pruži podršku segmentu prodaje i pozicionira Novi Dorćol kao urbano mesto za život.
V+O je razvio digitalnu strategiju koja je bila fokusirana na nekoliko kanala digitalne komunikacije.
- Izrada sadržaja veb sajta Novi Dorćol;
- Putem Google Ads kampanje podizanja svesti o novom stambeno-poslovnom kompleksu Novi Dorćol;
- Razvijanje sadržaja i upravljanje LinkedIn komunikacijom sa ciljnim grupama;
- Otvaranje stranica i promocija na društvenim mrežama (Fejsbuk i Instagram);
- Kreiranje sadržaja za društvene mreže;
- Razvijanje landing stranice sa fokusom na prodaju;
Rezultati:
Za period od godinu dana postigli smo sledeće rezultate:
- 76 miliona prikaza;
- 250.000 klikova na Google Ads banere;
- 180.000 poseta veb sajtu;
- Niska prosečna cena po kliku;
- Značajan skok telefonskih i email upita za kupovinu stana/prostora;
- Indirektno učešće u značajnom skoku prodaje (+30%);
- Veća svest o brendu;