Novi Dorćol 

Izazov: Tokom pandemije izazvane korona virusom, celokupna PR komunikacija za klijenta Deka Inženjering bila je u veoma kratkom roku prenesena na digitalne kanale komunikacija. Poseban izazov je bio to što klijent u prošlosti nije imao nikakvu digitalnu komunikaciju. Takođe, kroz digitalnu komunikaciju trebalo je da dopremo do potencijalnih kupaca i podržimo prodaju novog luksuznog stambeno-poslovnog kompleksa „Novi Dorćol“.

Aktivnosti: V+O je kreirao digitalnu strategiju sa ciljem informisanja javnosti o novom stambeno-poslovnom kompleksu Novi Dorćol. Osnovni cilj digitalne kampanje bio je da predstavi prednosti koje Novi Dorćol ima, pruži podršku segmentu prodaje i pozicionira Novi Dorćol kao urbano mesto za život. 

V+O je razvio digitalnu strategiju koja je bila fokusirana na nekoliko kanala digitalne komunikacije.

  • Izrada sadržaja veb sajta Novi Dorćol;
  • Putem Google Ads kampanje podizanja svesti o novom stambeno-poslovnom kompleksu Novi Dorćol;
  • Razvijanje sadržaja i upravljanje LinkedIn komunikacijom sa ciljnim grupama;
  • Otvaranje stranica i promocija na društvenim mrežama (Fejsbuk i Instagram);
  • Kreiranje sadržaja za društvene mreže;
  • Razvijanje landing stranice sa fokusom na prodaju;

Rezultati: 

Za period od godinu dana postigli smo sledeće rezultate:

  • 76 miliona prikaza;
  • 250.000 klikova na Google Ads banere;
  • 180.000 poseta veb sajtu;
  • Niska prosečna cena po kliku;
  • Značajan skok telefonskih i email upita za kupovinu stana/prostora;
  • Indirektno učešće u značajnom skoku prodaje (+30%);
  • Veća svest o brendu;