Izazov: „DA upoZNAMO“ je kampanja podizanja svesti javnosti sa ciljem promovisanja dobre i transparentne prakse upravljanja javnim finansijama u Republici Srbiji koju je pokrenuo UNDP uz podršku Vlade Švajcarske. Imajući u vidu, da transparentnost javnih finansija nije tema koja je interesantna široj javnosti, naš cilj je bio da temu učinimo relevantnijom i razumljivijom građanima i da ih pozovemo da učestvuju u kreiranju budžeta svojih gradova/opština.
Aktivnosti:
- Osmišljavanje celokupne kampanje podizanja svesti;
- Angažovanje zainteresovanih strana;
- Kreiranje slogana i izrada vizuelnog identiteta (logotip, boje, osnovni vizual);
- Produkcija animiranih TV klipova i radio džinglova;
- Kupovina medijskog prostora;
- PR podrška (Organizacija konferencije za medije, organizacija TV gostovanja predstavnika opština i NVO, pisanje saopštenja za javnost);
- Dizajn i izrada promo materijala (infografika, banera, postera itd.);
- Digitalna kampanja;
Rezultati:
- Kampanju je podržalo 145 lokalnih zajednica (gradova i opština);
- Konferencija za novinare rezultirala je sa 46 medijskih objava;
- Organizovani su nastupi u udarnim terminima na TV Prva, TV N1, TV Pink i TV Kopernikus;
- 130 minuta TV prostora i 260 emitovanja TV reklame;
- 105 minuta radio prostora i 210 emitovanja radio reklame;
- Došli smo do preko 348.000 ljudi preko 80 objava na društvenim mrežama;
- Onlajn kampanja je dostigla preko 825.000 prikaza;
- Postavljeno je 700 plakata u preko 170 gradova i opština;