Kampanja „Dobrodošla bebo: Na putovanju kroz roditeljstvo“, koju smo razvili u saradnji sa brendom Rosa voda, proglašena je pobednikom u kategoriji Zdravstvo na ovogodišnjim IPRA Golden World Awards, jednoj od najprestižnijih međunarodnih nagrada u oblasti odnosa s javnošću i komunikacija.

Ova nagrada predstavlja priznanje za strateški, društveno odgovoran i emocionalno snažan pristup temi koja se tiče svih nas – roditeljstva i ranog razvoja dece. Kampanja je osmišljena i realizovana u saradnji sa Ministarstvom zdravlja Republike Srbije, i uključila je:
–osnaživanje patronažnih sestara širom zemlje u vidu dodatnih edukacija i doanacije neophhodne opreme
– nacionalni karavan radionica za roditelje,
– digitalne škole i video sadržaje,
– kao i štampane vodiče i materijale podrške.
IPRA GWA priznaje kampanje koje stvarno menjaju svet, a mi smo ponosni što je upravo naša priča o podršci roditeljima u Srbiji prepoznata kao najbolja u svojoj kategoriji na globalnom nivou.
Zahvaljujemo našem klijentu Rosa vodi na poverenju, kao i svim partnerima, saradnicima i kolegama iz tima V+O Communication Srbija koji su ovu kampanju stvorili sa posvećenošću, stručnošću i velikim srcem.
Uvereni smo da komunikacija ima snagu da osnaži zajednice. Ovo priznanje to potvrđuje.
Nastavljamo da stvaramo komunikacije koje ostavljaju trag.